Mijn 2e avontuur gaat van start, op naar Colombia - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee Willemsen - WaarBenJij.nu Mijn 2e avontuur gaat van start, op naar Colombia - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renee Willemsen - WaarBenJij.nu

Mijn 2e avontuur gaat van start, op naar Colombia

Blijf op de hoogte en volg Renee

16 September 2017 | Nederland, Amsterdam

Hola amigas y amigos,

Terug van weggeweeest ben ik weer gestart met mijn blog. Een jaar geleden begon mijn avontuur 3 maanden backpacken door Zuid-Oost Azië. Ze zeggen dat reizen verslavend is en dat is het zeker. Maanden lang had ik heimwee en wist ik zeker, dit smaakt naar meer! Er is zoveel moois te zien in de wereld en reizen geeft je echt het ultieme gevoel van vrijheid. Maar dan is de vraag waar gaat mijn volgende reis heen? Helaas heb ik niet meer de luxe om maanden op reis te gaan, dus nu moet ik het doen met mijn vakantiedagen. Maar ik mag zeker niet klagen, want ook op deze manier kan ik weer een mooi stukje van de wereld ontdekken. Dus na flink wat research en de goede verhalen is het Colombia geworden. Deze keuze viel wat minder in de smaak bij de mensen om mij heen, maar geen zorgen allemaal mij krijg je niet zo snel gek!

Om mij al een beetje voor te bereiden heb ik in Nederland al wat Spaans geleerd en mijn route uitgestippeld. Maar heel veel verder dan dat ben ik niet gekomen door het vele klussen, verhuizen en de lange dagen op het werk. De tijd vloog voorbij en ik heb amper nog aan mijn vakantie kunnen denken, maar eigenlijk ben ik wel relaxed en heb ik in alle rust de laatste dag mijn spullen ingepakt.

Maar nu is het 16 september en begint mijn 2e avontuur: in mijn eentje backpacken door Colombia. Even alles naast mij neerleggen en volop genieten! Dit keer geen kleine spleetogen en pittig eten, maar een land van de salsa en de temperament volle mensen. Erg benieuwd wat mij allemaal te wachten staat, maar vooral erg veel zin om dit land, de cultuur en de mensen te ontdekken! Nu wachten op mijn vliegtuig, wederom zit ik weer bij bekende in het vliegtuig... mijn eerste stop is Bogota!

Ik houd jullie op de hoogte van mijn avonturen.

Besos Renee

  • 16 September 2017 - 10:32

    Pap:

    Maak er een feestje van.
    Muchas bessos

  • 16 September 2017 - 10:38

    Rika Visscher:

    Heel veel plezier meid en heel stoer dat je het doet ik zeg geniet van alles!!


  • 16 September 2017 - 13:30

    Ilona:

    Op naar een ander werelddeel en een nieuw avontuur, even uitblazen in het vliegtuig en heeeeeeel veel plezier! Dikke kus

  • 16 September 2017 - 21:45

    Daan:

    Een mooi nieuw avontuur gaat van start! Geniet ervan! Liefs Daan

  • 17 September 2017 - 13:53

    Mama:

    Een nieuw avontuur voor mijn stoere lieve meid! Beleef het op afstand mee xxx

  • 17 September 2017 - 16:42

    Chris:

    Stoere sestraaaaaa!!!! Geniet! En take care❤️
    Bi ba besos terug

  • 17 September 2017 - 17:03

    Mijke:

    Buenas vacaciones Renee!! Me gusta Latino America mucha.. Y pienso que vas a encontrar muchas aventuras, gente buena y un país fantastico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Actief sinds 08 Aug. 2016
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 14326

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 06 Oktober 2017

Colombia

03 September 2016 - 03 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: